woensdag 6 juni 2012

Pamukkale

Loïs,Vandaag zijn we naar Pamukkale geweest en het was echt heel mooi. Eerst gingen we met de bus daarnaar toe en toen begon de wandeling. Eerst ruines en daarna het water met de mineralen. we mochten in het water lopen. Daarna nog een wandeloing langs die ruines...Een lange hete wandeling. Daarna gingen we weer terug naar onze gastgezinnen. Mijn gastgezin is super!! Ze zijn heel aardig en ik heb nu een kleine en een grote zus. De vader is alleen 's avonds thuis...Hij is wel heel aardig. De moeder is lerares in onze school dus die gaat mee met mijn kleine zusje en mij. Mijn grotere zus zit op een andere school. Het is hier heel leuk!! Groetjes Loïs


Mark:
Het is leuk om bij het gastgezin te zijn. Gisteren waren we naar een Nationaal van Denizli geweest vandaag zijn we naar Pamukkale geweest. het was erg mooi daar.Daarna gingen we naar een museum en daarna weer terug naar school. Ik heb het erg leuk bij mijn gastgezin.
Michelle
Wij zijn al drie dagen bij ons gastgezin. Ik heb het  heel erg naar mijn zin.Het is super leuk en super gezellig om met iemand te wonen die best veel dingen gemeen heeft.Zoals Justin Bieber. One Direction en nog een paar. We zijn vandaag naar Pamukkale geweest. het was super mooi. Je moest er ook heel veel moeite voor doen nl heel erg lang lopen. Je krijgt zelfs blaren op je voeten,die doen heeeel erg pijn...nou ja het was wel leuk en gezellig.
Eelco :
Ik heb het goed bij mijn gastgezin. Ze kunnen geen Engels maar doen het met gebaren en google vertaler. De Portugees die bij mij in het gastgezin is doet het ook zo. Het eten is erg zoet en zuur.We zijn vanochtend naar Pamukkale geweest. Dat zijn warm water bronnen. Het was lekker warm.

Diémo:
Het is heel leuk in het gastgezin. Ik heb drie broertjes waarvan 1 Pool is. We hebben samen heel veel lol. We zijn naar een gamehal geweest en we hebben twee voetbal wedstrijden gekeken. Toen ik ze een cadeautje gaf wisten ze niet wat drop was. Dat was wel grappig om mee te maken.

Vincent:
Het gaat bij mijn gastmoeder goed maar ik kan niet zo goed slapen.Het is er wel gezellig want ik heb er Skype, TV en een groot bed. Vandaag zijn we naar een warm water bron geweest en naar een museum en theater.  

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om al jullie ervaringen te lezen. Volgens mij hebben jullie het enorm naar je zin daar! En ook echt super om te zien hoe goed jullie je aanpassen aan de taal, de cultuur en de verschillende gastgezinnen. Ik ben echt trots op jullie. Geniet er vandaag nog even optimaal van want morgen is het voor jullie helaas weer afgelopen.

    Tot morgen op schiphol!
    David, Nathalie, Gioya en Maxim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om over jullie reis te lezen! Wat doen jullie leuke ervaringen op!
    Groetjes,
    Sandra Guci ( moeder Sem en Amy)

    BeantwoordenVerwijderen