zondag 10 juni 2012

De terugreis


De week Denizli is voorbij ! Dus ook het mooie weer L.
Een leerzame week met ieder onze eigen  ervaring en gedachten
Terwijl we in het vliegtuig zitten  schrijven we daar iets over:

Michelle:

Het was super gezellig met me gezin en soms ook de tripjes J (van de school)
Maar het moeilijkst was toch denk ik wel afscheid nemen van je gezinnen enzo.
Ik vind het wel jammer dat ik geen afscheid kon nemen van me nieuwe vrienden die ik heb gemaakt daar. :)
En het aller-leukste vind ik nog steeds dat ik me “zus(je)” heb ontmoet ze is super aardig en we hebben super veel lol gemaakt.
Michelle

Vincent:

Ik vond het bij mijn moeder zijn,het vliegen en de tripjes super leuk.
Het slapen was wel vervelend en dat mijn moeder steeds een knuffel wou.
Het was wel lastig afscheid nemen maar, het was wel heel erg leuk.
Ik zie jullie thuis 
Vincent

Diémo:

Wat ik het leukst vond deze week was in Pamukkale zwemmen, de barbecue en het bergbeklimmen. Waar ik erg veel moeite mee had was dat mijn mobiel stuk ging en de eerste dag in het gastgezin. Ik vond het een erg leuke en leerzame week.
Diémo

Eelco:

Wat ik het leukst vond is het zwemmen bij Pamukkale,het barbecue en het bergbeklimmen.
Wat ik niet leuk vond was de wc:  het was een gat in de grond.
Ik vond het een leuke week.
Eelco

Loïs

Het leukste vond ik mijn gezin, ze waren heel aardig en eigenlijk zíjn Turkse mensen gewoon aardig en gastvrij. Wat ik minder leuk vond is dat iedereen je aanstaart van wow, die is blond!
Maar verder was deze week super leuk en te kort!
Loïs

Mark

Het leukste wat ik vond was het zwemmen bij pamukkale en het barbecue. Wat ik ook leuk vond is bij mijn gastgezin te zijn. Wat ik niet leuk vond is de wc want er zit zo’n gat in en dat is niet fijn. Het was een leuk weekje samen.
Mark

Juf Josien en juf Paula vonden het ook een super week en vinden het bijzonder zoals jullie je aangepast hebben!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten