maandag 4 juni 2012

Onze eerste indruk.

Loïs
We gaan zo meteen naar ons gastgezin,
sommigen hebben al hun "moeder" of "zus/broer" gezien.
De juf waar we sliepen was heel aardig en ik ben nog wel een beetje
moe maar ik val niet om van de slaap!
Groetjes

Eelco
Ik ga straks naar mijn gastgezin (ik zit met een jongen van 13)
Ik heb er zin in.
Ik ben benieuwd wat we gaan eten!
Groeten uit turkije ;)                              

Mark
we gaan straks naar ons gastgezin.
we weten al wat over de gastgezin dat ze en broer of zus hebben.
vandaag sliepen we bij een juf die was wel aardig alleen heb ik niet zo goed geslapen
ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
groeten uit Turkije.


Michelle:
ik heb mn "zus(je)" al gezien. ze lijkt me super aardig.
ik hem mn "moeder" en mn "vader"nog niet gezien,
om kwart over 3 gaan we naar ons gas gezin.
ik heb er wel zin in. maar ik vind het ook superrrr spannend.
we sliepen vanacht bij een juf (Nerieman) (hoe typ je dat :$)
Loïs en ik gingen pas rond 4 uur slapen ofzo. hihi
was wel gezellig toen
ik heb echt zin om nu naar me gastgezin te gaan (eng... ! geen idee miss een beetje)
veel liefs en kusjes uit Turkie !!
Michelle

Vincent:

We gingen overnachten bij een van de juffen het was heel gezellig en omdat we niet konden slapen dus we bleven wakker.
Gelukkig is ze best aardig maar, ik begrijp haar soms niet.
Ik ben blij dat, ik met de Portugees mag kiezen wat we gaan eten.
Ik heb er zin in.

Diémo

Vannacht bleven we overnachten bij een van juffen.
We konden bijna niet slapen.
Toen we eindelijk sliepen moesten we ontbijten
We gaan zo ons gastgezin ontmoeten.
Ik  heb er erg veel zin in.

3 opmerkingen:

  1. Dag Eelco,
    Wat heb je gegeten? Bij ons regent het heel erg en het is koud. Hoe is het weer bij jou? Spreek je al Turks? In wat voor huis zit je? Zit je midden in de stad of in een dorpje?
    groetjes Justus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo kids in Turkije!

    Hoe is het?
    Stuur even een reactie terug als het kan
    Veel plezier nog!!

    Groetjes Teddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé kanjers,

    Zo te zien en te lezen hebben jullie het super naar je zin. Geniet van alles want dit maken jullie niet heel vaak meer mee.

    Groetjes van Nathalie (moeder van Diémo)

    BeantwoordenVerwijderen